Tuesday, November 3, 2009

Monologue for juniors….

This time, I will write in Malay + English obviously...its been quite sumtimes fo me to make up my mind, write sumtink about u guys…my juniors, I’m writing dis blog jz to xpress my P.O.V about u guys…since day 1, u guys seems dun hve respect towards us as ur seniors…what the heck!!ktowg x mnx kowng sujud kaki ktowng pon…jz respect us like we respect u as our juniors…the 1st batch of juniors…if I’m nt mistaken, early march…(I take it coz dat moment, I’m a fully seniors)..cre kowng pndang ktowang yg senior, as if ktowang junior kowang n kowang senior ktowang…LOSER!!!!kowang xde respect kt ktowang…tgo pon mcm bgos…nk pndg kerek sume…pe masalah kowang???stakat bru jd juniors, jgn nk menggelabak ah…menyampah ktowang…pas uh prasan ah yg ktowang slalu pndg2 kowang ah…e2 ah…ini ah…FYI, mke ko uh mnx pnyepak aku je!!dh kne sound tepek pon lg nk tnjuk bgos…pas uh de plak ctegories yg nk obses2 ngan owng…gle babi pe kowang???hak alahai…lemah aku tgk kowang neyh taw x…cm budak2…ngan kes nk push2 minat lg…adoi…dh owang x ske uh…jgn la pkse…ko pkey ko great sgt???(annoyed us like hell!!!)bt, I have to admit…x smua juniors yg macm uh…bt majorities r…yg okey yg ktowang tgk…fara(adik team ktowang)…“double-trouble”(nia & finy)…mr.buncit(shapix)…n few others la…mang okey to us…respect pon de…hurm, ha…notes to u guys…others junior…slagi ktowang respect kowang as juniors…respect la ktowang blik ye…bkn kt ktowang je…kt sume seniors yg len…n to all staff kt kolej uh pon ye…laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment